Friday, March 26, 2010

..::eS niTE::..

Alamak, baju dinner belum basuh nie…!!da pukul 11 da nie..nak gerak pukul 3.30petang nie..sempat lagi ke nie nak basuh?
itulah aku..suka sangat laa buat kerja last minit..nasib baik cuaca hari tu mencapai 350C..baju kering tak sampai pun setengah jam =) ok hari tu hari ahad tanggal 7 Mac 2010.. Malam tu ada dinner course yang diberi nama Environmental Science Night a.k.a eS niTE..nie adalah kali pertama aku merasai bagaimana dinner itu berlaku..

Sebelum pergi dinner tu,kena laa make up sikit kan..alaa,bukannya selalu pun kan..time macam nie laa aku nak berhiaskan diri pun..hahaa…alangkah bagusnya,ada juru make up professional,abg jass nak make up kan aku..yuhuu..tq abg jass!! =) untuk dinner kali nie,aku kena jadi driver untuk menghantar para AJK yang diwajibkan untuk datang awal..kalau bab memandu kereta nie, memang aku suka..sedang asyik sangat calling dengan abg jass time driving(jangan tiru aksi ini), terus salah amik jalan..hahaa..nasib baik jalan tu ada jalan keluar yang dekat..

Setelah berjaya mengharungi beberapa trip,akhirnya Alhamdulillah aku telah selamat sampai di Hotel Promenade, Kota Kinabalu.. Paling spesifik lagi di Rafflesia Ballroom 2..lup dup lup dup..berdebar-debar nie menunggu turn untuk bacaan doa..

Alamak,aku lupa laa pulak nak bawa salinan bacaan doa tu..aiissssssh!!!!”aku ingat aku da letak da dalam plastik tu..macam mana nie…nasib baik laa wan ada back up di laptop dia
..aku pun copy laa bacaan doa tu..

"mengumumkan ketibaan Dekan Sekolah Sains Dan Teknologi, Prof Dr Mohd Harun Abdullah dan tetamu kehormat yang lain”.. makin berdebar aku nie..da dekat da time aku kena baca doa nie..

“untuk memberkati majlis ini,saya mempersilakan saudara Mohd Syafri Bin Yusof untuk mengepalai bacaan doa,dipersilakan”..huh!*tarik nafas~~ok!!*

alamak!!kena baca kat atas pentas ke atau kat MC..td time rehearsal,kat MC..hmm..ah peduli laa..atas pentas laa..baru laa dapat menambahkan lagi kedebaran yang telah tersedia ada nie..hahaa..

Ok..makan time….!!!!nie bab aku suka nie..ade setengah orang amik banyak terus makan sebab malu nak tambah lagi..ade orang amik sikit sebab “diet ke….??”heehee.. ok persembahan akan dimulakan sebentar lagi..kita ada tarian “tango”, nyanyian dari Michelle dan gitaris daripada Eleena, 3 single ladies, dan ada free karaoke..


Amik video time miche n eleena wat persembahan..

Apa yang aku nak highlight kan kat sini adalah nyanyian dari Michelle and gitaris daripada Eleena..memang menarik..aku memang kagum dengan vokalis sebab dia dapat membuat beberapa high notes tanpa pecah suara..!!memang menggagumkan..Miche,sia rasa ko memang ada bakat ba dalam nyanyian nie..p laa try AF ka, Mentor ka, Malaysian Idol ka.. =)

Then,makan lagi..aishh..da kenyang nie..xpa,sesi bergambar..hehee..

pengacau betul laa bunga tu..hmmm


Dari kiri : izni :: najwa :: liza :: zura :: syafri :: wan :: nadia :: maiza :: nisa


Dari kiri depan : Diana :: Miche :: eLeena :: Wilvia :: Yusnita


Tahun dua Sains Sekitaran..bergambar kita ah =)


Family Sains Sekitaran..
saya mohon maaf ah untuk orang belakang saya tu.. =)

0 comments:

Post a Comment