Thursday, February 4, 2010

..::BLACK PEPPER CHICKEN CHOP::..

Time makan-makan dengan family di Kedai Norazila berhadapan dengan Masjid Terapung.. Saper2 yang datang ke Kuala Terengganu aku recommend kat korang untuk datang ke sini.. Menu yang aku paling suka kat kedai nie adalah CHICKEN CHOP!!

My Beloved dad with his iPhone..gambar candid..


Makanan yang aku idamkan da sampai...!!sedap tak korang tengok tu..??besar gila ayam dia kan..hehee..
Seketul ayam + roti 2keping + coaslow + sos cili + kentang goreng + black pepper sauce = RM12 (yer kot harga tu..tak ingat dah aku..hehee..)..

Macro Pic using my IXUS 95


Macro Pic using my IXUS 95


my 5th sibling, Syafiqa Amira..sLRRRRuuuuPP~~..


Bile laa makanan aku nak sampai nie...kak adik nie, wi ar ke kak cik skit..wak2 dok tahu lok..hahaa..

My 4th siblings, Syafiqa Amira..da sampai pun makanan aku..makan jangan tak makan yer..


Macro Pic - Mango Juice


Macro Pic - Mango Juice


My 6th siblings, Syaffiya Nurfarisya..mummy,tolong kerat ayam nie boleh....besar sangat laa...


SEBELUM

SELEPAS!!!!

hahaa..ko tgk ayam dia tu..daripada sebesar tu..yang tinggal hanyalah seciput tu jer..betapa banyaknya isi dia..kenyang~~~

K laaa..kepada korang yang belum cuba lagi tu,cuba-cuba laa yer..memang sedap..cam promoter laa pulak..hahaa..k, selamat mencuba!!

0 comments:

Post a Comment