Tuesday, February 16, 2010

..::JOM KITA MAIN SNAPSHOT::..

Argh..kenapa laa aku nie gilakan kamera sangat..aish..pantang tengok benda, trus je nak snap..kali nie aku nak share dengan korang gambar-gambar yang aku snap time aku nak pegi pulau mamutik di sabah pada tahun lepas. Time tu aku ada kem di sana..aku gunakan kamera Canon IXUS 95 aku.. selamat tengok gambar yer..hehee =)

ntah laa..tiba-tiba ada motorboat stop (instead of bustop haha..)


Kipas dan engine motorboat..


Panorama di pantai Pulau Mamutik..lawa kan scene dia..i like it!!


Nie pun satu..nie time waktu petang..


Kawan-kawan tengah mandi sambil bagi makan pada ikan.. =)


Di sebalik pokok di Pantai Mamutik..


Nie di bahagian belakang pulau Mamutik..banyaknya batuan menyebabkan ramai pengunjung tidak berada di sini..


Gambar makro batuan di Pulau Mamutik..

0 comments:

Post a Comment