Monday, May 24, 2010

..::SOFTWARE UNTUK HANTAR MESSAGE FREE::..

Aih...selalu jer macam nie...nombor banyak tapi takda kredit..nak buang kan,takut lost contact pulak dengan kawan2..nak simpan,mesti kena top up pulak..adooii...kredit oh kredit..xder ke leh message free..

Nah...ada di antara kita mengalami masalah ini..jangan risau..sekarang zaman dah canggih,boleh pakai Yahoo Messenger kan,tak pun skype ke...tapi tak semua ID kawan-kawan kita,kita ada kan..so,ada lagi benda lagi moden..nie software aku baru jumpa tadi..

Aku da try software ni..dari dulu lagi aku mencari software nie..akhirnya, jumpa juga..dan memang menjadi..tak payah pakai kredit,tak payah pakai handphone,tak payah pakai keypad..hehee..Anda hanya perlukan satu software, line internet (kalau boleh, yang laju sikit), dan nombor handphone penerima...

Kat sini ada tiga link untuk di download k..pilih laa yang mana satu berkenan di hati..^^:





password : elairvent



Langkah-langkah dia:
1. Regional Code : Pilih Malaysia (Takkan nak amik line Bangladesh pulak..hihii)
2. Phone Number : No Handphone penerima (cth : 60123456789)
3. Message : Taip laa message yang korang nak hantar
4. Verify Code : Isi kod yang ada di sebelah kanan tu..
5. Send je laa..

[Message sending.....]

[Message Delivered!]

Ok laa tu kan..nie leh jadi second back up kepada yang selalu tiada kredit tu(Tu laa..lain kali jangan pakai nombor banyak sangat..hihiii..).. Software nie sudah dicuba oleh tuan blog nie.. Dan memang menjadi..kalau korang tak menjadi tu,tak tau laa..tak da rezeki laa tu..hihiii..

Bagi saya..software nie ok jugak laa..walaupun ia juga pakai line internet tapi ia lagi bagus dari Yahoo Messenger or Skype or anything related to the chat software..sebab tak semua di antara kita yang mempunyai ID kawan-kawan kita kan, tapi nombor handphone semua ada kan...nah..

selamat menggunakan software ini ya.. ^^

Perhatian : Sila gunakan software ini dengan sebaik mungkin..jangan gunakan ia untuk mengenakan sesetengah pihak..tuan blog ini tidak bertanggungjawab jika ada masalah seperti itu berlaku..terima kasih..

4 comments:

Anonymous said...

boss....nape xcmpai pun msj yg aku antar..=)

Mohd Syafri B Yusof said...

tak sampai??
mybe line internet slow kot..
ataupun,masa sending line internet putus/tak laju..
lagi satu,kalau pakai m*x*s dgr crita ada pblem...
aku pkai ce**om,ok ajer...
(^__^)

Anonymous said...

info mmg berguna..TQ

Anonymous said...

nape masa nak install software ni mintak password...apa pword tu

Post a Comment