Wednesday, December 23, 2009

..::DEBARAN KIAN TERASA::..

Exam..Exam..
itulah yang aku hadapi hampir 7minggu yang lalu..senang ke susah?emm..macam biasa laa..ada senang ada susah..sekarang tengah tunggu result kuar..mengikut apa yang student UMS lain bagitau kat aku,result kitorang akan tercatat di dalam SMP pada 24hb Disember yakni esok!!!!!!!!!!!!!!!!! Debaran kian terasa..Makin kencang gitu..


Dan aku pun try try laa masuk laman web SMP tu td..sajer sajer nak masuk..tangan aku nie terdetik sangat nak tekan icon internet explorer tu..buka-buka..zaaaas....Ya Allah...betul ker aper yang aku nampak nie..bukan kerana result da kuar..result aku kena sekat..hurm..


Aku pun makin musykil.. Ntah dari mana tiba-tiba kena sekat pulak tu..takkan laa ade road block kot dalam server SMP UMS tu sampai kena tahan tu..ish ish ish...hmmm.. mungkin server bz kot..al maklum laa kan..esok hampir 10000(aku agak-agak jer nie..kalau salah betulkan yer) mahasiswa ingin menembusi satu talian SMP tu kan..no wonder laa kan..harap-harap esok tak sama dengan apa yang berlaku sekarang ini..we have to think positive k..!!so..kepada yang berjaya tu,aku ucapkan tahniah..dan kepada yang sebaliknya, usaha lagi yer..kita sama-sama laa usaha untuk mempertingkatkan lagi pointer kita agar dapat bersaing dengan rakan-rakan yang lebih rajin kita..chaiyok!!!!!


0 comments:

Post a Comment