Sunday, December 6, 2009

..::WINDOW 7 : PENANTIAN YANG BERBALOI (PART 1)::..



Post kali ini aku nak bentangkan pandangan aku mengenai window yang sangat ditunggu-tunggu oleh peminat dunia IT iaitu window vienna atau dengan lebih mesra lg dikenali sebagai window7..Window7 ataupun dikenali juga sebagai Window Vienna telah dilancarkan pada 22 Oktober 2009..Dengan kehadiran Window ini,dapatlah kita menutup sedikit sebanyak kegagalan yang ada pada Window Vista..

Bila yang pirate da kuar,aku pun dengan lafaz bismillah mendownload laa Window7 nie*tak mampu nak beli yang original..hehee*..Alhamdulillah,aku dapat download akhirnya window ini..sebelum format tu,kena check dulu laptop nie leh support tak nak pakai window7 nie..

kalu dah lulus..ape tunggu lagi..trus format laa laptop aku nie..



kadar proses mengformat laptop nie menggunakan window7 memang pendek..xsampai 1jam..



Alhamdulillah..selesai sudah format..to be continued..

0 comments:

Post a Comment