Sunday, June 27, 2010

..::AVIRA PREMIUM SECURITY SUITE FULL LICENSE::..


Jom kita pergi install antivirus baru..hahaa..kalau korang masih lagi tengah fikir nak pakai antivirus apa,nie aku nak bagi free kat korang..takda bayaran..antivirus yang aku nak kongsi nie adalah Avira Premium Security Suite..aku akan ajar step by step macam mana nak dapatkan Avira Premium Security Suite ini dengan FULL LISENCE..tapi hanyalah untuk tiga bulan ajer..tiga bulan ajer ker??.. if korang nak sambung lagi,boleh..tapi kena buat lagi step yang sama seperti ini setelah key lama anda itu da expired..sebab, key dia hanya untuk tiga bulan sahaja..da expired,wat lagi key yang baru..da expired, renew lagi..senang je kan..jimat duit..hihii..ok untuk step-step ini,jangan langkah ya...jika tersilap langkah, macam-macam leh jadi kat laptop korang..*mo bikin takut nie*..hahaa...

PERINGATAN !!
- SILA UNINSTALL ANTIVIRUS ANDA YANG SEBELUM INI TERLEBIH DAHULU!!
- SATU KEY HANYALAH UNTUK SATU EMAIL SAHAJA..JANGAN KONGSI DENGAN KAWAN-KAWAN..



1. Sila DOWNLOAD terlebih dahulu Avira Premium Security Suite di bawah nie..DOWNLOAD SAHAJA.. jangan nak gatal-gatal tangan pergi install lagi..sabar k..

Pass : elairvent

2. Sila BUKA LINK di bawah nie:


3. Anda akan nampak screenhot seperti di bawah ini..Sila COPY EMAIL yang ada dalam kotak itu..


**Kemudahan ini disediakan adalah untuk meringankan beban kita tentang email..ye laa kan..takkan laa nak buat email baru setiap tiga bulan..larat ke tukar-tukar username,password lagi,name lagi,email tu semestinya laa kan..so, web nie telah memudahkan kita untuk generate email sendiri..tapi ingat!! email ini hanya bertahan selama 10minit ajer..so time daftar tu,cepat-cepat laa yer..padahal memang sekejap pun..hahaa...

4. Sila BUKA LINK di bawah nie:



5. Sila PASTE EMAIL yang tadi tu pada kotak yang disediakan di bawah nie:



Yang lain tu,korang isi sendiri laa yer: Salutation, First Name, Last Name, Country..

6. Lepas isi semua tu, tekan REQUEST LICENSE NOW..

7. Sila tekan LICENSE OVERVIEW..



8. Sila DOWNLOAD KEY anda itu di tempat yang dalam kotak merah di bawah nie:



9. Sila INSTALL AVIRA yang korang download pada STEP PERTAMA tadi tu..time install nie, jangan ubah apa-apa setting k..



10. Untuk step ini, sila pilih "I already have a valid HBEDV.KEY License file"..tekan yang kaler biru tu, then korang cari balik key yang korang download pada STEP KELAPAN tadi..


11. Install sampai habis..lepas install tu,mesti dia suruh RESTART kan..so,restart laa semula laptop / PC korang yer...



12. Then,siap laa install Avira Premium Security Suite..jangan lupa update ya..yang bawah nie aku punya...harap-harap korang dapat buat macam aku buat k..



>>>Thanks to ev kerana ajar aku tutorial nie..ko memang terbaik ar.. (^__^)

0 comments:

Post a Comment