Monday, June 14, 2010

..::CHECK KAWAN YANG DELETE KITA DARI FB::..


aih..sejak dua menjak tiga menjak nie kan..ader ajer kawan-kawan aku post kat status muka buku diorang,
"aku nak delete korang yang aku tak kenal dalam friend list aku.."
..aiya..kecian diorang kan kena delete dari friend list..bagi aku mungkin diorang nie taknak semakkan friend list diorang dengan nama-nama orang yang mereka tak kenal..hahaa..ok jugak kan..harap jangan laa sampai orang tu terasa yang ko delete diorang tu..hahaa...ada yang tau..
aik,knapa number friends aku kat fB nie makin berkurang??ade org delete aku ker?

kesiannya dia kan..ko ingat diorang tak tau ker korang delete dia..??
"alaa,mana leh tau aku delete dia tu..bukan senang nak check"
..betul ke memang susah nak check nie..??kalau aku cakap diorang tau yang ko delete tu macam mana..?? haaha.. haa,diorang dapat tau tu,geng..tak percaya ker..???meh aku tunjuk macam mana diorang dapat detect ko..aku akan bongkarkan rahsia nie..sebelum tu ko download dulu software yang aku bagi nie:

Size : 4.06MB Password : elairvent

Lepas korang download benda yang aku bagi kat atas tu,korang install laa yer...kejap jer install tu,tak lama pun..lepas da install tu, korang buka laa software tu..bila korang buka tu,dia suruh korang letakkan email korang dan password..alaa,macam biasa laa kan..nak connect dengan mukabuku kan..hehee...then,macam biasa klik log in..


nie contoh laa k..nie aku nyer profile..aku ader dua profile..sajer jer wat dua..tapi aktif satu jer..hahaaa...nie ade makluman tambahan..software nie hanyalah software trial sahaja..korang leh guna sebanyak 16 kali sahaja..hehee..so,pandai2 laa korang jimat yer..hehee..bila tekan log in tu,dia akan loading dulu..agak mengambil masa sebab software nie nak scan friend list yang kita ada..jeng jeng jeng...


Haaa..tengok tu...korang ade nampak tak tab yang tertulis "lost friend" tu?..haa..untuk makluman, jika ada kawan kita cuba delete kita daripada friend list dia, nama dia akan keluar kat bahagian "lost friend" tu..tak cayer lagi ker?ok.. aku cuba delete profile aku yang nie daripada profile aku yang satu lagi tu..dengan kata lain,aku buka akaun aku (Aie Elairvent) yang satu lagi tu,then aku delete profile aku (Mohd Syafri) yang kat atas tu..

[ searching....]

[found...]

[deleting...]

[********** has been deleted from your friend list....]

ok..kita cuba try guna software nie k....cuba tengok kat bahangian tab "lost friend" tu..

naaaaa..da kuar da profile aku yang aku guna untuk delete profile yang kat bawah nie... hahaa...


Da jelas kan..kalau tak jelas lagi,korang download laa video nie...sebagai bukti..hahaa

Size : 1.25 MB Password : elairvent

so..tu jer aku nak bagitau..hehee..k..aku nak g makan puding jap..hahaa..jumpa lagi pada post yang akan datang yer...tata...

0 comments:

Post a Comment